A.C.N.E. SKIN RESURFACING *

PHFORMULA ACNE BEHANDLING *

acnebehandling

A.C.N.E. Skin Resurfacing  (45 min.)

pHformula – S.P test af hudens sensibilitet:  Kr.299,-
ved køb af behandlinger incl. produkt er denne beh. gratis

Pris ved enkelt behandling     Kr.   499,-

Pris: v/3 behandlinger             Kr. 1400,-
3 beh. incl. acneprodukter      Kr. 3275,-
Pris: v/6 behandlinger             Kr. 2400,-
6 beh. incl. acneprodukter      Kr. 4350,-

lubna_samlet_m_tekst-300x300

Maksimal styrke – Recept-fri – Pharma-cosmeceutical hudpleje.

pHformula A.C.N.E. skin resurfacing er en pharma cosmeceutical behandling, som giver synlige resultater.

Acne er kendetegnet ved udbrud i huden.

Acne er ikke kun et problem for teenagers, man kan sagtens påvirke helt op i 40 års alderen.

Acne påvirkes af flere faktorer eks. arvelighed – forkert pleje – hormonelle forstyrrelser – stress ect.

Skin Resurfacing Acne arbejder i dybden med fire graderinger af acne (inkl. overproduktion af sebum, forstørrede porer, skorpedannelse og ar).

Grad 1: Åbne og lukkede komedoner (hudorme).

Grad 2: Åbne og lukkede komedoner (hudorme), mindre bumser (pustules), let betændelse.

Grad 3: Betændte acne bumser (pustules), dybere liggende betændt acne (nodilar acne).

Grad 4: Større væskefyldte knuder (cystisk acne), svær betændelse.

Synlige tegn på acne

Øget talgproduktion, forstørret porer, pustler, papler, hvide og sorte comedoner.

Behandling:

Aktive ingredienser trænger effektivt ned i porerne, hjælper med at opløse tilstopninger, og hjælper med at kontrollere den mikrobielle spredning. Produkterne er antibakterielle samtidig med, at de har en stærk  effekt, hvor det yderste hudlag løsnes og fjernes samtidig med at keratinet i huden blødgøres, så hudens evne til at fugtbinde øges og hudens naturlige balance genskabes. Behandlingen kan laves som en enkeltstående eller som et kur forløb.

Vi starter med hudanalyse med identificering af hudproblemer, toleranceniveau og tilstand.  Grundig afrensning og affedtning, påføring af S.P. complex der undersøger hudens sensitivitet samt forberedelse af hudens gennemtrængelighed,  herefter påføres pHformula syrer til selve behandling af hudproblem, derefter beroligelse af huden og tilførsel af fugt, afsluttende beskyttende solcreme.

Der må påregnes afskalning efter 3-5 dage.

Du vil få en hud der: Igen føles blød og ikke skinner · har genvundet sin glød og sundhed –  er mindre rød og irriteret. Har en kontrolleret talgproduktion · har fået reduceret ar og hvor betændelse er mindsket.    Har fået styr på de bakterier, som skyldes udvikling af acne.