Beauty Pro Light

Hvad er en professionel led lys lampe?

Det er en LYSLED lampe som udsender koldt lys i forskellige specifikke bølgelængder. Hver bølgelængde har en farve (Rød,violet,blå osv),som hver trænger ind i forskellige dybder af huden og derfor virker på forskellige hudproblemer. En normal hud har også glæde af lyset både i form af et boost og for at modvirke evt. fremtidige.problemer så som pigmentforandringer, linjer og rynker ect.

LED lys er meget populært hos hudlæger og top-skønheds-klinikker i USA  efter at kendte begyndte at bruge dem og tidsskriftet Harpers Bazar skrev artikler som f.eks. ”Why Celebtrities swear to anti-aging LED treatments”

Hvordan bruges Beauty Pro Light?

Bruges efter invasive behandlinger som SkinPen, pHformula Skin Resurfacing, Acne, Kemiske peelinger, Krystalhudslibning eller Biopeeling, for at få huden helet hurtigt op somt igamgsætte en hurtigere genopbygning af det kollagene netværk.
Den kan bruges som en separat behandling til at opbygge nyt kollagent væv og forbedre hudens tone og struktur.

Hvilken slags Beauty Pro lys bruger vi?

RØDT lys (650 nm) kan trænge ind i hudens nederste lag ved 3,7 - 3,9 mm og har vist fantastiske anti-aging effekter i dokumenterede kliniske studier, hvor lyset stimulerede kroppens naturlige produktion af collagen og elastin. Ved at øge hudens collagen og elastin bliver den meget mere smidig, strammere og fyldigere og glattere hvilket giver færre rynker og fine linjer og en mere fugtig hud. Rødt lys har også vist at man kan nedsætte rødme i huden.

Rødt lys har ligeleddes en stor effekt på acne mærker. Rødt lys nedbryder effektivt acne mærker der har fået sollys, da det dybt i huden nedbryder pigmentering, og på den måde formindskes effektivt pigmenterede acne-mærker, og hæmmer samtidig melaninsekretion.

Rødt lys har også vist sig at fortsætter med at reparer beskadigede celler, øge muskelbaseaktivitet, fremskynd blodcirkulationen, og gendan hudens fylde og elasticitet.

BLÅT lys (463 nm) kan trænge ned i ca. 2,8 - 3 mm og dræbe bakterier som f.eks. ACNE P bakterien og justerer talgproduktionen, mindsker tendensen til fedtet og uren hud.
Blåt lys virker på overfladen og huden, reagerer direkte på propionibakterierne samt størrelsen af talgkirtlerne, og talgkirtlernes produktion af talg kan nedsættes.
Studier har vist at der kan ske en reaktion fra lyset som kan have indflydelse på porphyrin, det er et af bakteriernes affaldsstoffer, og kan resulterer i, at mængden af bakterier reduceres, og infektionen mindskes.
Der er ikke nogen negativ påvirkning af hudvævet.
Vi anbefaler at der bruges en bakteriehæmmende gel der påføres morgen og aften.

NÆR INFRARØDT lys ( kan ikke ses af det blotte øje ) har i kliniske studier vist sig at øge blodcirkulationen, som på dramatisk vis øger hudens evne til at hele og regenerere, er yderest effektiv til den hud med dårlig blodcirkulation.
Kan bruges som hjælp til hver behandling, for at øge effekten af behandlingen og fjerne evt. baketerier inden i huden.
Nær Infrarødt lys forbedre også mikrocirkulationssystemet og vække den beskyttende muskelenergi således at der kommer mere energi til huden.

Alle beauty Pro light lys kan kombineres for at give helt andre farver som bruges til andre indikationer.

Beauty Pro Light
Pris fra  kr. 449,-
Hvorfor er Beaury Pro light bedre end andre LED systemer?

 Professionel styrke LED lys der er langt kraftigere end i masker
 Ingen berøring af huden som med masker
 Masker kan udløse klaustrofobi

Hvordan føles det?
Det føles meget lyst selv med lukkede øjne og en anelse varmt på huden som når solen skinner på en
forårsdag. Maskinen er totalt lydløs.

Resultater
Ca. 3 dage efter en behandling vil man begynde at se de første resultater. Efter en uge vil du opleve at huden får en helt ny glød. Eventuelle bumser og inflamation vil lægge sig inden for ca. 1 -2 uger. Nogle får lige en opblussen efter den første behandling, men det er helt normalt og vil forsvinde med de efterfølgende behandlinger.
Vi anbefaler 10 behandlinger med 2 om ugen i de første 5 uger, herefter kan man lave opfølgende behandlinger 1 gang om mdr.

Behandlingstid: 20 min.
Ved behandling kun med Beauty Pro light beder vi dig ankomme med afrenset hud uden creme og make-up.

Behandlingstid: 40 min.
Behandling hvor der afrenses og peeles inden Beauty Pro Light og med efterfølgende serum og creme, der tilpasset hudtype er prisen Kr. 399,-

Ved kombination med andre ansigts behandlinger Pris Kr. 199,-

Se her hvad der gør professionel led lys så populært i USA