PHformula CR behandling

Din hud vil elske pHformula

Vores helt specielle pHformula CR behandling mod inflammationer og urenheder, giver din hud omsorg og kærlighed.
Den har en positiv infæydelse på din hud, som bliver genopbygget, samtidig med at inflammationer og evt. urenheder mindskes.
Din hud vil fremstå med den mest misundelsværdige glød og synligt frisk.

pHformula CR behandling step 1 passer perfekt til dig som kan have tendens til sart og sensitiv hud, rødme, inflammationer, urenheder også til en acne hud der har rødme.
pHformula CR behandling step 2 passer perfekt til dig som har den mere robuste hud, der kan tåle noge mere, en solskadet hud, ryger hud, hud med ar.

Behandlingen findes i 2 step

pHformula CR behandlingen varer ca 60 min,

Der kan muligvis sket en afskalning, det er ikke en nødvendighed at man skaller.
Det er heller ikke alle der skaller, men er ikke et udtryk for at behandlingen ikke virker.
PHformula CR behandling
Pris  kr. 699,-
Resurfacing virker på celleplan i flere af hudens lag, der sker en reparation og genopbygning af beskadigede celler, samtidig med, at sår og overfladisk irritation begrænses.
pHformulas behandlingssystem er baseret på teknologien ”regenerativ medicin”, hvor konceptet er at lave kontrolleret kemisk skin resurfacing, og har overlegne fordele i forhold til traditionelle peelinger – både de milde, de medium og de dybere.

Vær opmærksom på at du ikke må bruge produkter med syreindhold 1-2 dage efter din behandling, kun Post Recovery creme.