Mesoterapi behandling læber

CLINIQUE de PRAIRIE kan blandt andet hjælpe dig med:

• Læbeforstørrelse/læbekorrektion samt løft af mundvigene

Vores mesoterapi kan bedst sammenlignes med en filler behandling. Lighederne er mange, hvor de væsentlige forskelle er, at vi ikke arbejder dybere end 1,5mm i huden og vores produkt er ikke-medicinsk.

Produktet indeholder derfor ikke bedøvelse, men er stadig tværbundet optimalt i forhold til bekvemmeligheden ved behandlingen. En af de helt store fordele ved vores mesoterapi er holdbarheden af resultatet. Ofte ses filler behandlinger at have en holdbarhed helt ned til 1 måned, fordi produktet bliver lagt for dybt. Arbejdet i det øverste, det dermale, hudlag, sikrer en reel holdbarhed helt op til ét år, fordi kroppen er væsentlig langsommere om at optage hyaluronsyren i kroppen.
Læbe vævet er mere ømfindigt end resten af ansigtet.

Fordi vi arbejder i det øverste hudlag, kan det give tendens til lette ujævnheder hos nogle, hvilket er hvorfor vi med fordel deler behandlingen op i to, for at kunne udfylde ujævnheder. Samtidig giver 2. behandling en favorabel effekt på 1. behandling, således det samlede resultat holder i op til 1 år.

Hvem må ikke få filler?
Det er tilladt at give mesoterapi til unge under 18 år, og du må ikke være gravid eller amme. Endvidere må man ikke have en betændelse i huden, som f.eks. acne eller herpes. Hvis du tager blodfortyndende medicin eller fiskeolie, så er det bedst at holde pause i minimum 8 dage inden behandlingen for at undgå blå mærker.

Mesoterapi behandling læber
Pris fra  kr. 2200,-

Ved Mesoterapi behandling af læber er prisen for 1 ml.

Efter en læbeudfyldning kan læberne være hævede i 8-14 dage
Ved kraftigere reaktioner, eller hvis hævelsen varer i over 14 dage, bør du kontakte din behandler.
Som ved alle hudinjektioner er der en lille risiko for infektion eller kugler
Der er i sjældne tilfælde rapporteret om lokale betændelsesreaktioner og disse er beskrevet som milde til moderate, og som oftest er de væk i løbet af to uger.
Enkelte kan opleve at der opstår kugler eller at hyaluronen flytter sig.
Bed din behandler om yderligere information om bivirkninger.

cliniquedeprairie@mail.dk