LUMIERE LYS TERAPI *

PRIS VED 10 BEHANDLINGER:                          KR.          4.500,-

Pris iflb, med andre ansigtsbehandinger:        KR.             250,-

LYSTERAPI MASKE LUMIERE

Masque Lumiére er et helt nyt og avanceret hudforbedringssystem, som behander via innovativ lysterapi.

Ved avanceret lysterapi-system får du den nyeste tegnologi, som vil forbedre din hud.

Denne unikke lysterapi-maske har 3 lysfrekvenser med hver sin specitikke, målrettede effekt til behandling af både anti-age, arvæv, hyperpigmentering samt acne og acne-ar.

Effekten ved Masque Lumiére er baseret på lysfrekvenser i farverne Rød, Grøn og Blå. Disse specifikke lysbølger interagerer med det biologiske system i huden. Dette kaldes photobiomodulation eller photostimulation, kan også sammenlignes med måden en plante indfanger energi fra solen,, så den kan vokse. Det er den såkaldte fotosyntese, eller måden huden optager D-vitamin på, hvilket også sker under påvirkning af sollys. (UV-lys på 297 nm).

Ud over en stigning af energiproduktionen i hudcellerne (ATP), har luset fra Masque Lumiére også en positiv indflydelse på flere vækstfaktorer, inflammationsfaktorer, samt hudens ilt-niveau.

Kan med stor fordel kombineres med de fleste af vores andre ansigtsbehandlinger.

RØDT LYS ( 650 – 700 nm)

Anti-age/Hudforyngelse/hudforbedring

Den aktive røde bælgelængde trænger dybest ind i huden og reducerer nedbrydningen af elastin i den ekstracellulære matrix af bindevævet. Disse bælgelængder vil også øge pro-collagen og collagen produktionen i huden. Den generelle tilstand af bindevævet forbedres via den måde, hudens collagen stimuleres og dermed regenererer og revitaliserer.

GRØNT LYS ( 525 – 550 nm)

Hyperpigmentering/- ar og sårheling

Grønt lys buges blandt andet til at regulere hyperpigmentering i huden. Grønne frekvenser absorberes af melanocytter, (Pigmentpletter), der findes i basallaget af epidermis og som producerer melamin. Overproduktion af melamin kan betyde, at der opstår pigmentering/mørke pletter på huden. I det dermale lag, vil den grønne frekvens således stabiliserer melaninproduktionen, ligesom den grønne frekvens er nøglen til forbedring af huden ved ar og sårheling.

BLÅVIOLET LYS  ( 430 – 450 nm)

Acnebehandling

Blå bølgelængder er aktiv mod acne, fordi de har en antimikrobiel virkning på Propionibacterium Acnes bakterien. Det blå lys har en interaktion med de såkaldte Porohyrines; bakteriens essentielle molekyler. Det blå lys fanger disse molekyler og får dem elimineret, så bakterien dør, men uden skadelig effekt for hudcellerne.

I alle vores behandlinger indgår:  Afrensning, peeling, intens maske, special serum efter hudtype og hudproblem,  special serum, special maske efter hudtype og hudproblem, samt tilpasset dagcreme og øjencreme og solcreme.

Ved vores intens maske bliver huden meget rød, præcis den effekt vi ønsker for at de aktive ingredienser kan mangedoble sin indtrængningsevne til hudens dybere lag.

Den optimale er en kur på 10 behandinger, 1 – 2 gange om ugen.