KRYSTALSLIB*

SKIN JET KRYSTALSLIB

ansigts-slib

Clinique de Prairie modtog Prisen for Danmarks bedste Professionelle Skin Jet Klinik 2009/2010  d. 29-6 2010 af Mrs. Komender-Spira.

Skin Jet Proffesionel behandlingsmetode er udviklet af Dr. med. K. Komander-Spira, efter mange års erfaring og undersøgelser på det kosmetiske-medicinske område. Dr. med K. Komander-Spira udviklede Skin Jet Programmerne for områder som: Kosmetik – Dermatologi – æstetisk medicin plastik kirugi – Spa og medicinsk wellness – anti ældning-ortopæder – sports medicin – rehabilitation – smerte centre-fysioterapi.

Skin Jet er den mest virkningsfulde behandling man kan ønske sig.

Rynker, Ar, Acne, Pigment, Hudstruktur, Cellulite m.m.

SKIN JET KRYSTALSLIBNING

KRYSTALSLIB

Krystalslib er en effektiv hudslibning (Microdermabration) som er kontrolleret og smertefri.

Vi benytter en medicinsk godkendt Krystalmaskine, med Vacuum der løfter og giver øget blodgennemstrømning i huden, Infrarødt eller blåt lys der er antibakterielt og beroligende, Magnetisme der afslapper muskler og væv, Ultralyd som trænger dybt ned i vævet og derved trækkes de aktive ingredienser med ned i huden, herved opnået et bedre resultat og kraftigere virkning.

Ved en hudslibning fjernes hudens øverste forhorninger og døde celler. Ved denne metode bliver huden blidt og skånsomt slebet ved hjælp af krystaller og specialsalte.

Du opnår en væsentligt forbedret hudstruktur, oplever at rynker, ar og pigmentpletter reduceres, mindre ar ses ofte forsvinde, akne bliver stærkt reduceret.
Huden bliver glattere og opnår samtidig et løft.
Behandlingen er også meget velegnet til akne, fedtede og urene hudtyper, hudproblemer, cellulitis, smertelindring, muskelafslapning og reduktion af fedt  virker desuden den sammentrækkende på porerne.

Behandlingen kan giver et synligt resultat efter kun en behandling, dog anbefaler vi et kurforløb.

SKIN JET KRYSTALSLIB TILBUD

SKIN JET KRYSTALSLIB

Normalpris:   Kr.  599,-

TILBUDSPRIS:

3 Beh. Kun   Kr. 1550,-

LED lysterapi Kr. 150,-

Ønskes dybderens i. forb. med Skin Jet beh. Kr. 100,-  pr. behandling bestilles særskilt