FJERNELSE AF TATOVERINGER *

Skærmbillede 2016-04-23 kl. 10.58.31

PRISER:

Fjernelser af lille tatovering

Lille tatovering op til 3×3 cm ( korte navne – små hjerter ect. )
Pris   Kr.   FRA   500,-

Fjernelse af mellem tatovering

Mellem tatovering op til 8×8 cm ( blomst – figur – ansigt ect.  )
Pris   Kr.   FRA   900,–

Fjernelser af stor tatovering

Stor tatovering op til 12×12 cm (sommerfugl – tegninger ect. )
Pris    Kr.   FRA 1.200,-,-

Hvad er Tattoo Removal?

Denne behandling, udføres med samme maskine, som anvendes til permanent make-up. Vi kan med denne behandling forbedre, uønskede tatoveringer, eller permanent make-up. Med forbedring skal det forstås, at der kan fjernes en hvis procentdel af tatoveringen, men ikke 100 %. Behandlingen egner sig til mindre tatoveringer og cover up.

Vi behandler kun i det øverste lag af huden, med en PH neutral væske

Vores ingrediensliste er åben, således at du kan se hvad der er i vores væske.

Denne væske trænger selv ned i pigmenten og nedbryder indkapslingen af pigment, samt opløser krystalliseringen.

Derefter trænger pigmenten selv op til hudens overflade

VI BENYTTER IKKE KEMISK PEELING ELLER NOGEN FORM FOR SYRE/MÆLKESYRE.

Hvorfor vælge Tattoo Removal?

Denne behandlingsform er mere effektiv end laser. En laser kan kun fjerne sorte farver, og der er større chancer for arvæv, samt behandlingen er mere smertefuld. Her er det muligt, at fjerne alle farver. Selv de pigmenter der er beskyttet imod laser. Med denne teknik fjernes selve indkapslingen og krystalliseringen, der omringer pigmenten, på denne måde fjernes ”forhøjningen” i huden, som vil være endnu mere tydelig efter laser behandling.

Tattoo Removal er næsten smertefrit!

Hvor mange behandlinger skal der til?

Ligesom med laser, kan man aldrig forudsige hvor mange behandlinger der skal til for, at fjerne pigmenten fra huden. Dette afgøres kun af, mængden af pigment i huden, samt hvor dybt det ligger. Derfor gives der ingen garantier for hvor mange behandlinger man skal have, eller hvor meget af pigmenten der kan fjernes. Men der fjernes i gennemsnit op til ca. 20 % af pigmenten ved hver behandling. Vi garanterer en forbedring!

Før/Efter behandling

Der må ikke indtages alkohol eller narkotika minimum 24 timer inden behandling. Da dette kan påvirke helings processen og give blødninger, samt at det gør huden mere sensitiv, og behandlingen kan da blive smertefuld. Da der vil være et mindre sårD i det behandlede område, vil der komme skorpedannelse. Det kan derfor klø, og der må selvfølgelig ikke kløs, eller pilles i såret. Undgå solbadning i 14 dage efter. Genbehandling muligt efter 3-4 uger.

Kan alle behandles?

Vi kan desværre ikke behandle gravide, og vi skal bruge lægelig accept for, at behandle på diabetikere, folk med immun sygdomme, kroniske hudsygdomme, hjerte-/karsygdomme, og hvis man får blodfortyndede medicin.

Der skal fremsendes billede af tatoveringen, før påbegyndelse af behandlingen.
Sundhed og vilkår